piątek, 16 czerwca 2017

Nieoczekiwany prezent !

W sobotę pojechałam z moją przyjaciółką Patrycją do Poznania na zakupy. Okupiłyśmy się od stóp do głów, i oczywiście musiałyśmy wstąpić do smyka abym mogła nacieszyć swoje oczy *.*.Gdy ujrzałam tego kucyka to odrazu chciałam go mieć.Ale Patrycja stwierdziła że ona mi go kupi na imieniny, bo po pierwsze wie co mnie najbardziej ucieszy, po drugie nie powtórzy mi się i po trzecie jest tak śliczny że o matko boska :) Mogę powiedzieć tyle że wyjazd uznaję za udany i to bardzo.Jak macie chęć możecie zaobserwować Pati na instagramie zrobimy jej fejm za który będziemy wam wdzięczne https://www.instagram.com/billloverth/ :) Dobra a teraz przedstawiam wam mojego pięknego kucyka !


8 komentarzy:

  1. No piękny, jeden z najlepszych Twoich kucyków😂❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny, strasznie ładne są te przezroczyste brokatowe :D ja nie mam żadnego :'( #żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno w przyszłości będziesz mieć i to nie jednego <3

      Usuń
  3. No to racja wyróżnia się poprzez ta swoją ,,wodnistość"😀 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych wodnych, mam Lunę, Celestię i Rarity. Za każdym razem, kiedy dostawałam wodnego kuca, trząsłam nim jak dzika, bo tak fajnie brokacik się przemieszczał (upośledzenie umysłowe lvl474735928374939) xD W każdym razie, poluję na jeszcze jakieś tego typu okazy xD

      Usuń
    2. Ja jeszcze widziałam applejack tez była z tego co pamietam, ale chyba każdy tak robi jak dostanie takiego kucyka bo ja robię identycznie XD

      Usuń